دانلود فیلم King Arthur Legend Of The Sword 2017

دانلود فیلم King Arthur Legend Of The Sword 2017 با کیفیت بالا

دانلود فیلم King Arthur Legend Of The Sword 2017 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم King Arthur Legend Of The Sword 2017 بدون سانسور

اولین تریلر رسمی اضافه شد.

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

محصول: آمریکا , استرالیا

کارگردان: Guy Ritchie

زبان: انگلیسی

امتیاز: ۰

بازیگران: Charlie Hunnam, Jude Law, Djimon Hounsou, Eric Bana

خلاصه داستان:

این فیلم نسخه ای جدید از داستان قدیمی و کلاسیک پادشاه آرتور می باشد و…

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود فیلم King Arthur Legend Of The Sword 2017 بدون سانسور

دانلود تریلر با کیفیت بالا


جزئیات و عوامل سازنده فیلم King Arthur Legend Of The Sword 2017 :
مدت زمان : ۳ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD
فرمت : MP4
انکودر : F2M
حجم : ۲۵ مگابایت
King Arthur Legend Of The Sword 2017 فیلم سینمایی در ژانر اکشن , ماجرایی , درام می باشد که توسط استودیوی Safehouse Pictures ساخته شده است . شاه آرتور جوان در حال عبور از معابر Londonium به همراه خدمه ی خود می باشد . او هیچ چیز از کارهایی که خاندان وفادارش در پشت پرده نسبت به او انجام می دادند اطلاع نداشت تا زمانی که شمشیر Excalibur را به دست گرفت . او بلافاصله قدرت شمشیر را حس کرد و کنترل خود را در دست شمشیر می دید . او در ادامه به گروه شورشیان و زن جوانی به نام Guinevere ملحق شد . او باید قدرت جادویی سلاح را بیاموزد تا بتواند جلوی اهریمن ایستادگی کرده و مردم را برای از بین بردن دیکتاتور خشن Vortigern با یکدیگر متحد سازد . Vortigern کسی است که خانواده ی آرتور را از بین برده و به ناحق بر تخت پادشاهی نشسته است .
سایر توضیحات : فیلم اکشن King Arthur Legend Of The Sword 2017 توسط Guy Ritchie کارگردانی شده است . Joby Harold به همراه Guy Ritchie نیز وظیفه ی نویسندگی را برعهده داشته اند . این فیلم با بودجه ای معادل ۱۰۲ میلیون دلار ساخته شده است . ویژگی های این فیلم و داستان آن معادل ورژن اصلی King Arthur می باشد . در ژانویه ۲۰۱۴ استودیوی Warner Bros خبر از ساخت این نسخه داد که در ۲۴ مارچ ۲۰۱۷ به اکران عمومی در خواهد آمد . بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از Charlie Hunnam , Annabelle Wallis , Aidan Gillen
نقد و بررسی فیلم King Arthur Legend Of The Sword 2017 :
گای ریچی پس از آنکه فیلمی متفاوت از شرلوک هولمز ساخت، حالا به سراغ داستان شاه آرتور و شمشیر اکس‌کالیبور رفته و فیلم “شاه آرتور: افسانه شمشیر” (King Arthur: Legend of the Sword) را در دست ساخت دارد. این فیلم که قرار است روز ۲۴ مارس ۲۰۱۷ روی پرده سینماها برود درباره آرتور (با بازی چارلی هانام) است که پس از مرگ پدرش به دست وورتیگرن (با بازی جود لاو) در خیابان ها بزرگ می شود. از بازیگران دیگر این فیلم می توان به استرید برجس-فریزبی، جیمون هونسو، آنابل والیس، اریک بانا و ایدن گیلن اشاره کرد.